Ile was tu było?

niedziela, 5 maja 2013

Libster Awards



Zostałam nominowana do Libster Awards przez świetną  Larry Stylinson z tego zajebistego bloga:

http://onedirection-loveadventure.blogspot.com/


No to tak.. jak przeczytałam koma z info, że jestem nominowana to moja reakcja była... dość ciekawa. W tym momencie piłam kakao które wylądowało z powrotem w kubku... xD
Taaak....
Bardzo dziękuję Ci Dominiko za nominację :D


Pytania od Larry Stylinson:



1.Jak masz na imię?

2.Jak długo jesteś Directioner?

3. Twój pierwszy blog?

4. Za co kochasz poszczególnych chłopaków?

5.Ulubiona piosenka?

6. Pora roku, w której się urodziłaś?

7. Jakie lubisz tematyki w opowiadaniach?

8.Czy bycie Directionerką odmieniło twoje życie?

9. Co na początku pomyślałaś o chłopcach?

10. Który jest twoim ideałem?

Odpowiadam xD

1.Ola, ale tak bardzo, bardzo nie lubię swojego imienia xD

2. Hmm... jakieś pół roku. Nie jestem z nimi od początku, ale na pewno będę do końca 

3. Nooo, to ten :D jak na razie nie mam zamiaru zakładać nowego bo bym się raczej nie wyrobiła xD, ale mam jeden na innym koncie... ale niezbyt mi idzie prowadzenie go...

4. Każdego kocham :)
   Za ich poczucie humoru
Louisa za to, że jak tylko zobaczę jego uśmiechnięty ryjek w komputerze to mi poprawia się nastrój 
Nialla bo jest takim słodkim Irlandczykiem, i pokazał mi, że trzeba kochać i szanować swój kraj :D
Liama z opiekuńczość do innych,  dzięki niemu staram się pomagać innym :D
Hazza i Zayn pokazali mi, że rodzina jest jedną z ważniejszych rzeczy w życiu 
Podziwiam ich za talent i za to, że mimo tych wszystkich hejtów nie poddają się i robią to co kochają :D

5. OWOA - One Direction,
Nikt mi tego nie dał, nikt mi tego nie zabierze - Młody M ft. Słoń
i... ja kocham rap ♥

6. Haha :D to jest w moim przypadku to jest ciekawe :D
Urodziłam się ostatniego dnia wakacji... no to jest jeszcze lato czy jesień? xD

7.W opowiadaniach? Hmm... takie trochę horrory i fantasty. Ale lubię także czytać takie o wszystkim :D

8. Tak! I to bardzo :)
Na lepsze oczywiście ♥
Dzięki byciu Directionerką zawsze mogę poprawić sobie humor np. słuchając ich piosenek :D Poznałam także wiele fajnych osób przez internet :D

9. No początku? Hmm... nie wiem :D Po usłyszeniu pierwszej piosenki zakochałam się ♥

10. Nie mam takiego "ideała" każdego kocham po równo :D
Ale najwięcej wspólnego mam chyba z Louisem i Niallem ♥

Blogi które nominuję:





http://kiss-you-one-direction123.blogspot.com/

http://nie-chce-juz-zyc-kaczuszka69.blogspot.com/

http://niespelnione-marzenia1d.blogspot.com

http://mylife-with-one-direction.blogspot.com/

http://onedirection-jednokierunkowi.blogspot.com/


http://rebel-blog-imaginy-opowiadania-em.blogspot.com

http://opowiada-kamila69.blogspot.com/




Moje pytania xD
1. Ile masz lat?
2. Jak masz na imię?
3. Masz jakieś zwierzątko? A jak tak to jak się nazywa/ją?
4. Jakie jest twoje hobby?
5.Masz rodzeństwo?
6. Co kochasz w chłopakach z 1D?
7. Vansy vs. Conversy 
8. Jaki jest twój ulubiony kolor?
9. Ulubiona piosenka? 
10. Jaki masz kolor włosów i oczu? 
11. Z kim siedzisz w ławce w szkole?

Jeszcze raz dziękuje,
 i pozdrawiam wszystkich :D



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

16 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację lecz nie biorę w tym udziału ale dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ci bardzo za nominację! :D i Zapraszam do mnie na nowy blog : http://liampayne-mojahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Libster Awards . Szczegóły na moim blogu :
    http://rebel-blog-imaginy-opowiadania-em.blogspot.com/

    i dzięki za nominację

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, wpadlam na adres Twojeego bloga w rubryczce "spam" na blogu Miki (Larry Stylinson). Pomyslalam -a co mi tam. Wejde". No i czytam. I nie moge sie doczekac nn!!!!!! Jak tylko doszlam do bohaterow to widze Tom i Bill, to mysle - Boze!! Tokio Hotel!!!! xdd i faza, bo znalzlam bloga z 1d i (polowa) TH xdd. Kocham Cie normalnie <3 <3 <3<3<3
    goodnightblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :)
      Dziękuję
      Wiesz, że przed 1D słuchałam TH ;)
      Znaczy dalej słucham ich piosenek :D

      Usuń
    2. Ja tez przed 1D bylam wieeelkaa fanka TH. Tzn dalej jestem Alien, choc teraz bardziej skupiam sie na 1D. Ale playlisty mam mieszane ;p
      Ja tez pisze o TH i 1D razem, ale u mnie TH jest zespolem :) no i jeszcze sie nie pojawili, bo dopiero zaczelam xdd
      --> goodnightblue.blogspot.com

      Usuń
    3. Ja już Cię kocham ♥♥♥
      :D

      Usuń
    4. Haha xdd ja Cię pokochałam przy bohaterach xdd <3 <3 <3 <3 a kogo najbardziej faworyzujesz?? xdd ;*
      goodnightblue.blogspot.com

      Usuń
    5. Faworyzuję, ale z kogo? Bo nie bardzo kapuję xD

      Usuń
    6. No kogo najbardziej lubisz i z TH i z 1D ;) <3

      Usuń
    7. Z 1D to wszystkich KOCHAM ♥
      A z TH to najbardziej Toma i Billa :D
      Tom zajebiście gra na gitarze, a Bill ma boski głos ♥

      Usuń
    8. Haha jestesmy podobne, bo ja tak samo ^^ A wolalas Toma dredach czy w warkoczykach?? <3

      Usuń
    9. Dredy always and forever xdd <3

      Usuń