Ile was tu było?

sobota, 6 kwietnia 2013

Początki...


Witam!


   No to tak... z nudów własnie założyłam bloga.
Będzie to blog z wymyśloną historią, bo ja mam dość wybujałą wyobraźnię.
 Może się okazać, że to będzie historia "fantasty".
Nie wiem bo zawsze jak mi coś do głowy wpadnie to od razu to zapisuję. 
Może opowiem coś o sb?
No to tak:

  • Jestem dziewczyną o brązowych krótko ściętych włosach 
  • mam brązowe oczy
  • słucham rapu i popu (wiem dziwne połączenie)
  • Yyy... mój angielski jest dość marny, zresztą tak jak reszta przedmiotów... -.-
  • kocham grać w piłkę nożną i oglądać mecze 
  • lubię horrory i filmy fantasty
  • NIENAWIDZĘ RÓŻU! W moim pokoju nie ma nic różowego...xd


No to tyle o mnie :)
Pozdrawiam i zapraszam do czytania :)
Prolog pojawi się jeszcze dziś, a reszta to zobaczymy. ^^

1 komentarz: