Ile was tu było?

niedziela, 10 listopada 2013

Zjebało się

Zjebało się wszystko, i nie mogę na to nic poradzić :c
Robię sobie przerwę. Tak, przerwę w pisaniu, zaglądaniu na bloga.
Przez pewien czas nie będę o nim myśleć.
Nie, nie usune go.
 Bo wiem, że kiedyś wrócę, i będe prowadzić to opowiadanie, jak i inne.

Mm teraz na głowie tle, że nie jestem w stanie ogarnąć tego...
Są w życiu żeczy ważne, i mniej ważne więc przepraszam ;c



http://tw-1d-we-write-story.blogspot.com/

(z innego konta)

To blog, który będzie prowadzony przeze mnie jako fankę One Direction i przez moją "siostrę" <3 Która należy do TWFamily

Może ona da mi kopa do pisania, i będzie z tego cokolwiek? Nie wiem, nic nie obiecuję.
Powoli tracę nadzieję, marzenia.
Czasami mam ochotę się śmiac czasami płakać. To bez sensu >.<

Teraz się cieszę, Barcelona wygrywa :')
To sens mojego życia - piłka nożna. Tylko to się liczy, na razie spełnianie marzeń.

Przepraszam, i proszę nie piszcie że jestem głupia, popierdolona, jaka ze mnie idiotka. Ja to wszystko wiem. Życie często mi to uświadamia.



Przepraszam.


1 komentarz:

  1. Moja przyjaciółka (''siostra'') sama zaproponowała, że mi pomoże z jedną historią, bo z innymi moimi blogami sobie nie radziłam, i nie radzę. Więc całkowicie cię rozumiem! :)
    Oczywiście przykro mi, że postanowiłaś zawiesić tego bloga, ale jak wspomniałam wcześniej rozumiem.
    Będę czekać!
    Pozdrawiam ;33

    OdpowiedzUsuń